Ofte Stillede Spørgsmål

Indhold, der kan skjules

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vores normale leveringstid i Danmark er 1-3 hverdage. Vi holder dig altid opdateret og sender dit
trackinglink på mail lige så snart, at pakken er på vej, så du kan følge forsendelsen.

Hvad koster det at få leveret en vare?

Hvis ordrebeløbet overstiger 599 kr, kan du opnå gratis fragt til valgfri pakkeshop/postbutik eller
privat adresse. Hvis ordrebeløbet er under 600 kr,- koster fragten minimum 30 kr til valgfri pakkeshop/postbutik eller privat adresse. 

Hvordan returnerer jeg en vare til webshoppen?

Du skal kontakte Hypevintage via mail før du returnerer en vare.

Du kan returnere en vare tilbage til vores weblager inden for 14 dage efter leveringen. Alle returneringer skal sendes som pakke via sporet post (med tracking). Sørg for at forsyne os med et trackingnummer så snart pakken er indleveret til returnering.

Det er vigtigt, at du får en kvittering med fra pakkeshoppen/postbutikken som bekræfter, at du har indleveret pakken. Brug meget gerne den brune forsendelseskasse, som du oprindeligt modtog varen i til at sende varen retur.

Har I modtaget min returordre?

Der fremgår et pakkenummer på din kvittering for indleveringen af returforsendelsen, som du kan spore. Når du tracker pakken hos det givne fragtselskab, og pakken står som værende leveret, er den landet det rigtige sted.

Herefter begynder behandlingsprocessen af din returordre, som kan tage op til 14 dage, før den endelige returregistrering finder sted, som genererer en automatisk returkvittering på mail med
dertilhørende refundering.

Kan jeg ændre en vare i min ordre?

Nej, det er desværre ikke muligt.

Når først din ordre er afgivet, så går vi i gang med at ekspedere den. Det er derfor ikke muligt at ændre varerne i ordren.

Jeg har ved en fejl fået oplyst forkert kontaktinformation på min ordre. Hvad gør jeg?

Kontakt vores kundeservice på hypevintage.dk@gmail.com så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe med at få rettet de ukorrekte kontaktoplysninger.